četrtek, 6. december 2007

Tela




Dobrih 5 ur sem potreboval, da sem preko San Pedro Sule prisel v Telo, majhno karibsko mesto na severu Honduras-a, od koder bom lazje dosegel La Ceibo in z njo trajekt na Utilo. Tela je cenovno kar ugodna in manj turisticna, saj sem danes tukaj srecal samo 2 backpackerja in se ta sta jutri namenjena na Utilo. Prezivel sem cudovit dan na karibski strani Honduras-a in v viseci mrezi ves dan planiral moje nadaljno potovanje. Honduras je druga najvecja drzava v Centralni Ameriki in prvi vtisi so sledeci :

- varno (razen glavnega mesta - Tegucigalpa in obalnega predela)
- ceste so zanič
- pokrajina zelo lepa, zlasti hribi in gore z gozdovi
- skoraj brez tujcev - turistov ali "backpackerjev"
- turizem v povojih
- ljudje večinoma še vedno nimajo pojma, kaj govorijo ( danes mi je nekdo povedal, da smo nekje blizu Turcije in zelo visoko).

Zanimivo! Sicer se mi res malo smešno zdi, da sem v Hondurasu, ker si prej niti približno nisem mogel predstavljati, kako to izgleda... je pa polno dogodivščin.. recimo normalen transport je v zadnjem delu pick-upa....in to po prasni makadamski cesti, kar pomeni, da te pošteno pretrese na vse strani. Jutri odhajam na Utilo, znano po tem, da je tam mogoce najceneje na svetu opraviti potapljaski izpit. Priznam, da me zelo mika, vendar sem malo v casovni stiski glede plana potovanja. To je zaenkrat vse iz vrocega Honduras-a.

Ni komentarjev: