nedelja, 2. december 2007

San Salvador



San Salvador me je izredno presenetil s svojo urejenostjo, seveda v predelu, kjer zivijo bogatasi, v okolici Multiplaze. Iz La Libertad-a dobis zelo poceni prevoz za 0,80 US$ do San Salvadorja. Nasploh so tukaj v El Salvadorju avtobusni prevozi zelo poceni, prav tako hrana, nekoliko vec energije ti vzame barantanje in pogajanje za sobo. Se ena drzava, ki je podlegla ameriskemu kapitalizmu, enako kot Ekvador, ki me se caka. Glede prenocisca vceraj nisem imel tezav, saj me je preko Cauchsurfinga gostil Salvadorec Luis Golcher, magister elektrotehnike. Nocno zivljenje smo podaljsali v Pupuserijah-tradicionalni salvadorski hrani iz mletega riza, nekoliko podoben tortiljam ter v znanih nocnih klubih. Danes sem si prenocisce poiskal sam v hotelu Panamericana, kjer voda tece tocno ob 5-tih popoldne vsak dan, tako, da se mi malo mudi z pisanjem tega prispevka :-) Lep pozdrav iz San Salvadorja !

Ni komentarjev: