nedelja, 16. december 2007

Leon




Leon je staro kolonialno mesto na pacifiski strani Nikaragve, ki se je v preteklosti zraven Granade potegovalo za status prestolnice. Pozneje je bila za prestolnico imenovana Managua. V Leon sem prisel pozno zvecer, saj sva z Kriss-om ujela zadnji avtobus iz Somatilla za Leon. Po celotni državi vozijo ljudi naokoli odpisani šolski avtobusi iz USA, ki so jih Američani ali podarili, ali pa zamenjali za kaj drugega. Na avtobusu sva bila edina tujca, zato sva z lahkoto vzpostavila stik z domacini in kaj hitro sem ugotovil, da sem del velike tihotapske zdruzbe, ki na lokalnem avtobusu ilegalno uvaza oblacila in cigarete iz Hondurasa v Nikaragvo in obratno. Na Kriss-ovo vprasanje : '' What the fuck we are doing here in the middle of Nicaragua ?'', sem se le nasmehnil in mu povedal, da je to le se ena avantura vec, ki jo lahko dozivis le v Centralni Ameriki. Kljub temu, da vse skupaj zgleda precej kavbojsko, zlasti prevozi, mejni prehodi in zivljenje na ulicah, se v Nikaragvi kar dobro pocutim. Sicer je zelo smesno, ko pri temperaturi 30 stopinj vidis bozicka in novoletno jelko na ulici, vendar bo to moj prvi Bozic v Nikaragvi. Sam Leon je se komaj v razvoju turizma, zato se za 90 cordob (5US$) da dobit sorazmerno udobno prenocisce v samem centru Leon-a. Nikaragva je zelo religiozna, saj je v majhnem Leon-u najmanj 10 cerkva, med njimi tudi najvecja v celotni Centralni Ameriki, na katero sem tudi splezal, zaradi cudovitega razgleda nad celotnim Leon-om.

Ni komentarjev: