ponedeljek, 17. september 2012

New Delhi

Turistični slogan ''Incredible India'' s katerim Indija promovira obisk je zagotovo najprimernejši opis vtisa, ki sem ga dobil ob obisku New Delhi-ja. Potem, ko je posadka letalske družbe Emirates pred poletom letala iz Dubaja v New Delhi opravila poseben postopek sterilizacije potnikov na krovu letala, sem dojel bistvo, da letim v eno izmed najumazanejših mest na svetu. New Delhi oziroma Delhi  v svojem pogledu vsekakor šokira, nasmeje, razžalosti in preseneti. Za dobrih 0,50 EUR sem se iz letališča Indira Gandhi odpeljal v center Delhi-ja, v predel Paharganj, nekakšno backpackersko meko, v bližini glavne, kaotične in glasne železniške postaje. Za 900 rupij (14 EUR) sem dobil za silo primerno prenočišče v centru mesta, od koder sem se z rikšami odpeljal na ogled Red Ford-a, India Gate-a, Qutub Minar-a, Gurudwara Bangla Sahib-a in Jantar Mantar-a. Sam Delhi, v katerem živi približno šestnajst milijonov ljudi ima sicer dobro zasnovano podzemno železnico, edinstveni vtis mesta pa je mogoče doživeti le ob vožnji z rikšami in lokalno mestnimi avtobusi, pri čemer so rahli trki med vozili vsakodnevna praksa. Delhi je zagotovo eno najumazanejših mest, kar sem jih videl do sedaj, Indijci pa imajo zagotovo poseben talent, kako že tako umazano mesto še bolj umazati. Brez sramu namreč urinirajo na vsakem vogalu, opravljajo veliko potrebo kar med rožami in na pločnikih, ki jih uporabljajo tudi kot kuhinjo, smeti pa namesto v koš, kar raje vržejo na tla. Revščina v Indiji je velik problem, vsak se poizkuša znajti na svoj način, veliko otrok berači, ogromno ljudi pa živi brez kakršnega koli imetja in živi na robu bede, med tem, ko bogati Indijci, ki živijo v drugem predelu Delhi-ja igrajo golf in se zabavajo v zahodnjaškem stilu, med njimi tudi jaz. 

Ni komentarjev: