nedelja, 23. september 2012

Tsokar lake

Tsokar lake je manjše visoko ležeče jezero v dolini Rupshu, do katerega sem se odpravil takoj za tem, ko sme se že dodobro aklimitiziral na višini 3.700,00 metrov. Prvotni načrt, da se do jezera odpravim z motorjem sem po pridobljenih informacijah, da je posamezni del poti težko prevozen z motorjem, spremenil, zaradi česar mi je družbo do jezera, ki se nanaja v čudoviti dolini Rupshu, delal taksist Lakpa. Leh sva zapustila zgodaj zjutraj, še nekoliko zaspana, nato pa sma pa dobri uri vožnje po glavni cesti, ki vodi do Manalija, prispela do vasice Upshi, od koder dalje sma pot nadaljevala po soteski proti prelazu Tangla La Pas, ki je z višino 5.359,00 metrov drugi najvišji prezal, prevozen z avtom, takoj za najvišjim Khardung La Pass-om. Čeprav je cesta proti vrhu prelaza postajala vse težje prevozna in čedalje slabša, so pogledi na zasnežene vrhove in dolino v ozadju odtehtali ves napor in bes, ki ga je povzročilo neprestano premetavanje v avtomobilu. Razgled na vrhu prelaza Tangla La Pas je bil čudovit, pogled proti dolini pa je v ozadju risal odseke cest, ki so opletali vrhove planote. Po postanku na prelazu, sva pot nadaljevala proti jezeru Tsokar, ki v prevodu pomenil ''belo jezero'' in se nahaja na višini 4.500,00 metrov in je raj za opazovalce divjih živali. Prespala sva v vasi Thukje v šotori pri domačinih, kjer smo se z domačini zvečer pogreli ob ognju, nato pa s pomočjo prevoda izmenjali vtise o načinu življenja med sodobno in razvito Evropo na eni strani in med pristnim, počasnim in z naravo povezanim življenje na drugi strani.  Noč je bila zaradi višine hladna, vso noč pa so me spremljali tudi opačni intenzivni glavoboli, najverjetneje kot posledica blažje višinske bolezni. Nasledje jutro sem se kljub neprespani noči zbudil že ob šesti uri zjutraj, nato pa sem se še pred zajtrkom odpravil proti jezeru, kjer sem užival v tišini, v čudovitem jutro in ob prelepi pokrajini.

Ni komentarjev: