sobota, 10. marec 2012

Gyeongju

Potem, ko sem dosegel vrh Ulsanbawi-ja in se premražen vrnil nazaj v Sokcho, sem po prijetnem počitku v električni postelji z gretjem, noč zaključil v tradicionalnem korejskem baru, ki je za povrh vsega ponujal še odličen korejski BBQ bife - all you can eat za 6 eurov. Zaradi premraženosti mi mrzlo korejsko pivo ni ustrezalo, je pa me zato vroče korejsko vino zbližalo z vsemi preostalimi gosti lokala vse do zgodnje jutranje ure, ko sem v hotelu zgolj pobral prtljago, nato pa se odpočil na 8-urni vožnji proti Gyeongju, ki se nahaja na jugovzhodnem delu Južne Koreje. Ker je Gyeongju veliko bolj južneje je bilo vreme tukaj prav spomladansko in prijetno, dan pa mi je polepšal še prijeten sprehod skozi znameniti park Tumuli, ki me sicer spominja na filipinski otok Bohol, z razliko, da je gričev v Gyeongju veliko manj kot na otoku Bohol. Samo mesto ima znameniti tržnico Seongdong, nacionalni muzej, tempelj Bulguksa in pagodo Bunhwangsa, z kolesom pa sem prevozil tudi dobršen del kolesarskih poti, speljanimi ob številnimi parki in ob reki Hyeongsan. Dan sem zaključil z odlično večerjo v korejski restavraciji, kjer sem poizkusil tradicionalni Ssambap.

Ni komentarjev: