petek, 11. april 2008

Srecno 2065




Ob vrnitvi v prestolnico Kathmandu, me je tam pricakal pravi druzbeno-prometni kaos, nad katerim je tudi lokalna policija izgubila popolni nadzor. Vse to menda zaradi najpomembnejsih zgodovinskih volitev, ki se danes odvijajo po celotnem Nepalu. Odvija se boj med dvema najpomembnejsima strankama Nepali kongres in Nepali komunist, kjer bo zmagovalna stranka imela dolznost oblikovati novo Ustavo in s tem eni izmed najrevnejsih drzav zagotoviti boljso prihodnost. Blokiran je celotni javni in mestni transport, zaprte so vse trgovine in lokalne restavracije, izklopljene celo vse telefonske linije, kar mi zraven Dalai Lamove ideje o neodvisnosti Tibeta in s tem blokiranega izdajanja vstopnih dovoljenj za Tibet, daje obcutek zaprtosti v Nepalu. Edini izhod mi predstavlja Indija, vendar v mojem potnem listu ni vec prostora za se eno izdano vizo. Tukaj v Nepalu se priblizuje tudi Novo leto, po nepalskem koledarju namrec cez en teden vstopimo v leto 2065, zaradi cesar so ze vsi bliznji leti pre-zasedeni in ob cenah, ki mi jih ponujajo letalske druzbe se lahko le nasmehnem, ker vem da so nerazumno pretirane. Izgleda, da bo se zanimivo to leto 2065.

1 komentar:

Patricia pravi ...

No hay camino, se hace camino al andar y este puede ser infinito...
Lep pozdrav iz Delavske