petek, 18. april 2008

掛念香港,掛念最愛




Tibet ostaja zaprt in njegova svetost Dalai Lama se zmeraj iz Indije vneto siri svojo idejo o neodvisnosti Tibeta, zaradi cesar se zmeraj potekajo stevilni protesti v bliznjih provincah kot so Qinghai, Sichuan in Gansu. Ker je izdajanje vstopnih dovoljenj za obmocje Tibet se zmeraj pod vprasajem in ker sem se v srednejvesko-mracnem Kathmandu-ju pocutil ze precej zaprtega, sem vendarle k sreci dobil dokaj ugoden let z letalsko druzbo Nepal Airlines nazaj v prihodnost, nazaj v domaci Hong Kong. Med dnevnim poletom je mogoce kar iz letala obcudovati v nebo vpijajoce himalajske vrhove, med njimi seveda tudi najvisjega Mont Everest-8848 metrov (fotka), kar poletu cez Himalajo daje poseben car. V Hong Kong sem prispel v vecernih urah in ze drugic me je pozdravil neodvisen duh tega velicastnega mesta. Hong Kong je vzor za to, kaj bi lahko Kitajska nekoc bila in dokaz, da globalizacija ne pomeni nujno tudi staplanja edinstvenosti razlicnih kultur in civilizacij v brezdusno povprecnost. Ker sem tudi jaz v stilu tukajsnega trenda imam svojo posebno placilno kartico in tukajsni mobitel, kjer bom na stevilki (852)66479674 dosegljiv v naslednjih mesecih. Prav tako se pridno učim tudi kantoninščino s pomočjo spletne strani LearnChineseEZ.

2 komentarja:

Patricia pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Uros Lacen pravi ...

komaj čakam na 23/04/2007, da tudi jaz pozdravim neodvisen duh tega velicastnega mesta.

lep pozdrav v Hong Kong