ponedeljek, 7. april 2008

Chitwan national park




Nacionalni park Chitwan je eden najvecjih nacionalnih parkov v Nepalu, kjer te stari Land Cruiserji lahko popeljejo na safari v kraljestvo bengalskih tigrov, nosorogov, opic, medvedov in drugih divjih zivali. Nastanil sem se v Saurahi-bliznji vasici, ki lezi v blizini nacionalnega parka in ze prvi dan so me domacini napadli z vsemi mogocimi ponudbami. Izbral sem seveda najbolj odstekano, tako imenovani ''Jungle walk''-izlet pes v dzunglo, kjer se na lastnih nogah pleza na drevo pred nosorogi, lovi opice ter na slonovem hrbtu gre v fotolov na nosoroga in tigra. Zgolj 500 nepalskih rupij (priblizno 5 eurov) sem placal za dva izkusena vodica, ki sta pogoj, da se lahko odpravis pes na izlet v dzunglo. Ko sem naslednje jutro videl, da sta me pricakala zgolj z posusenimi bambusovimi palicami kot sredstvo za obrambo, sem v trenutko izgubil zeljo, da vidim nosoroga, kaj sele bengalskega tigra. Njuna hrabrost je kaj hitro postala ironicna, ko smo zbudili v naravi specega nosoroga (fotka) in ko je vsak izmed nas na lastnih nogah splezal na najbliznje drevo. Tekom poti smo srecali se medveda, ogromno opic, srnjadi, a na sreco se nismo gledali iz oci v oci z bengalskim tigrom. Drugi dan sem se z kolesom odpravil na izlet v bliznjo tipicno vasico proti malariji razistentnega ljudstva Tharu in si zvecer ob soncnem zahodu na beli pesceni plazi ob reki Rapti privoscil pravi nepalski caj.

Ni komentarjev: