torek, 7. oktober 2008

Ica




Po celodnevni voznji po Pan-American Highway prispem v Ico, glavno mesto regije Ica, na jugu Peruja, ki je od Lime oddaljena 300 kilometrov. Potres iz leta 2007, z stopnjo 8 po Richtarjevi lestvici, je ravno v tem predelu povzrocil ogromno skode. Po testiranju tradicionalnega brandya Pisco, sem se odpravil naprej proti oazi Huacachina, od koder sem se v karavani podal na tri dnevni slalom po puscavi med stevilnimi oazami. Po adrenalinskem norenju s puscavskimi buggyji po perujski puscavi in sandboardingu z vrha puscavskih sipin, se mi je zvecer ob cudovitem soncnem zahodu, kar dodobra prilegel Pisco ob mrzlih vecernih puscavskih temperaturah. Svoj bazni tabor smo postavili sredi puscave (dobro organizirani peruanci za zadevo poskrbijo v dobrih 15-tih minutah), v blizini oaze, kjer smo ob vecernem ognju, v prijetni druzbi ob zvokih perujske glasbe strmeli v zvezde, ki so kar sijale od jasnine neba. Vecerne zgodbe ob ognju, tisina in popolna izolacija, so me tako prevzeli, da sem z lahkoto prespal noc kar na prostem, pod milim nebom perujske puscave. Jutranje prebujanje je bilo tezavno, Pisco te namrec ne pusti ravnodusnega, a dodobra me je prebudilo sele ponovno adrenalinsko norenje s puscavskimi buggyji, tokrat na poti iz oaze nazaj v civilizacijo.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

To bi blo?