četrtek, 7. februar 2008

Quito




Prestolnica Ekvadorja je z 1.4 milijona prebivalci drugo najvecje mesto v Ekvadorju, takoj za Guayaquil-om, ki se v ozki podolgovati obliki razprostira cez celotno Andsko dolino v ozadju katere je viden vulkan Pichincha. Mesto kot tako je zelo modernizirano in zaradi dobrega javnega prevoza (Metrobus, Trola, Ecovia) ga je zelo enostavno raziskovati. Tukaj sem zadnje tri dni predno se odpravim na dolgo pot proti Hong Kong-u prehodil celotno obmocje historicnega centra, ki je od leta 1978 pod zascito Unesca World Heritage Site in hkrati obiskal tudi edino devico v Quito (statue of La Virgen de Quito), se povzpel z gondolo na bliznji vulkan Pichinca(4100m) od koder je viden cudovit razgled nad celotnim Quito-m ter stopil na ekvatorijalno linijo v bliznjem mestu La Mitad del Mundo. Po nocni zabavi z prijatelji, ki me tukaj gostijo v ''gringolandiji'' Mariscal Sucre, smo v nedeljskem vzdusju lenarili v enem izmed najlepsih parkov, imenovan Parque La Alameda, kjer sem se za na konec povzpel se na Arktiko. Tukaj sem torej koncal mojo tri in pol mesecno potovanje od Mehike do Ekvadorja in od tukaj nadaljujem pot proti Hong Kong-u, kjer me caka cisto drug svet.

3 komentarji:

Mercedes pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anat Aderet pravi ...

You have a nice blog!
I wish you all the best!
Anat

Unknown pravi ...

Mira, quién se acordó de ti!! Qué tiempo ese en Quito, eh? Cuándo vienes por Suiza?