torek, 12. februar 2008

25 hour 10000 meters above the sea level




Na letaliscu izvem, da je direktni let Quito-Los Angeles preklican, zato mi je letalska druzba Avianca ponudila eno-urni let do kolumbijskega glavnega mesta Bogota, od koder je vendarle poletelo letalo na sedem-urno pot proti Los Angelesu, kamor sem prispel v vecernih urah. Zaradi dolgotrajne mejne formalnosti (ameriske oblasti namrec vsakemu vzamejo dva prstna odtisa in ga fotografirajo) nisem imel casa, da bi si ponovno ogledal malo Los Angeles, zato sem raje uredil vse formalnosti pri letalski druzbi China Airlines in se ob kozarcu dobrega piva pripravil na stirinajst-urno pot proti Taipei-ju. Na poletu Taipei-Hong Kong se je odvijala prava filmska drama na kateri je letalska posadka s kisikom ozivljala potnika, ki se je takoj po vzletu onesvestil, vendar se je na koncu vse skupaj dobro koncalo. Po petindvajsetih urah letenja sem koncno prispel v Hong Kong, kjer me pricakuje Sun Yuen Ki in kjer sem ravno ujel praznovanje kitajskega novega leta. 恭喜發財 (Kung Hei Fat Choi)

1 komentar:

Mercedes pravi ...

Ohh esta foto tuya me hace extranarte mucho! Fue el mismo dia que te fuiste de mi...

Need translation? :)
Besos