nedelja, 24. februar 2008

星光大道




Zgodaj zjutraj sem se z spektakularnim tranvajem odpeljal v Central, kjer sem se ob jutranjem sprehodu odpravil po ulici navzgor do Central Escalator-ja, najdaljsih tekocih stopnic na svetu (skupaj kar 800 metrov), ki vsako jutro prepeljejo 20 tisoc mescanov v mesto, popoldne pa nazaj v strmi Mid-Levels. Tukaj je malce boemska cetrt SoHo, kjer zivi ogromno tujcev in kjer sem poiskusil Dim Sum (“dotik srca”) - tipicni zajtrk sestavljen iz skampovih cmokov, pomladnih zvitkov, svinjskih hlebckov z zara, steklenih rezancev, rizeve kase in jajcnih tortic. Cez zaliv Causeway bay sem se odpravil v moderni Tsim Sha Tsui, kjer sem zakorakal po stopinjah hongkonske smetane na Aveniji zvezd, kjer na tleh lezijo podpisi in odtisi rok vseh najuspesnejsih ljudi zabavne industrije (in pred kratkim postavljeni dvometrski kip Bruca Lee-ja). Nekaksni drugi Hollywood z zvezdami kot so Bruce Lee, Jackie Chan, Jet Li, Cheung Lesli in se vsi drugi. Tukaj je idealna tocka za ogled spektakla Symphony of Lights, najvecjega stalnega 'light & sound' sova na svetu, kjer se ob 20. uri iz 30 stolpnic Victor Harbour-ja na drugi strani prizgejo mocni reflektorji, igrivi snopi luci pa ponazarjajo zivahni utrip mesta, zaradi cesar zelo enostavno vzljubis Hong Kong.

Ni komentarjev: