nedelja, 12. april 2020

Ninh Binh


Z spalnim nočnim avtobusom sem iz Sape prispel v Ninh Binh - glavno mesto pokrajine Ninh Binh, ki leži 100 kilometrov južno od Hanoja v delti rdeče reke, blizu kraške pokrajine ter zaliva Tam Coc in kompleksa Trang An. Večina turistov obišče Ninh Binh z namenom, da obiščejo bližnje kraje in sicer Tam Coc, Trang An in Hoa Lu, saj v mestu Ninh Binh ni veliko za videti. Namestil sem se v središču Ninh Binha, kjer je soba v hostlu stala zgolj dobrih 5 USD. Z izposojenim kolesom za 3 USD sem se tako iz Ninh Binha odpeljal proti območju Hoa Lu na ogled pagode Bich Dong, palače Am Tien in jame Hang Mua z razgledno točko, kjer sem kolesaril po nižinah med hribi in riževimi polji te čudovite kraške pokrajine. Veliko je bilo riževih polj, ki jih delijo slikovite apnenčaste gore in številni rečni rokavi, zato je bila celotna pokrajina očarljiva. Povzpel sem na goro Mua, na vrh katere vodi 500 stopnic, pri vzponu na vrh pa sem občudoval čudovit razgled na celotno območje Ninh Binha, zlasti na območje Tam Coc-a in Trang An-a, kjer so v čudoviti kraški pokrajini bile vidne številne ladjice, ki so plule v rečnih rokavih med zelenimi riževini polji. Odločil sem se za izlet z ladjico v Tam Coc in Trang An, ki stane približno 25 USD in traja približno 2 uri. Turistične gneče pravzaprav nisem niti občutil - verjetno zaradi pozne ure in ne ravno visoke sezone, tako, da je pravzaprav na koncu navdušenje z veliko razliko premagalo, na začetku favoriziran, skepticizem. Tam Coc je namreč Unescova svetovna dediščina in je registriran, kot naravna in kulturna dobrina države. Sestavljen je iz apnenčaste kraške pokrajine, prepletene z številnimi riževimi polji in velike reke z rečnimi rokavi, po katerih pluje ogromno število ladjic. Tran An spada med ene najbolj obiskanih krajev Vietnama, saj se tukaj nahaja kar 48 jam, kraj pa je znan tudi po svojem raznovrstnem ekosistemu, ki kar vabi številne ljubitelje flore in faune. Po plovbi med številnimi kraškimi osamelci sem si ogledal še tempeljski kompleks Bai Dinh, ki vključuje več zanimivih zgodovinskih, a tudi na novo zgrajenih pagod, palač in skulptur, pa tudi " Veliki zvon ", težak 36 ton, ki se nahaj v zvoniku ter 70-tonski bronasti boben. Ninh Binh je torej čudovita kraška kulisa z številnimi zgodovinskimi spomeniki, kjer je bilo prijetno čolnariti med številnimi zelenimi riževimi polji.

Ni komentarjev: