nedelja, 2. januar 2011

Hiroshima




8:15 zjutraj 6. avgusta 1945 so američani odvrgli na mesto Hiroshima prvo atomsko bombo imenovano Little boy, pri tem pa se najverjetneje niso zavedali kakšne posledice lahko ima 600 kg težka bomba. Samo mesto Hiroshima je danes moderno in razvito mesto, po katerem vozi tramvaj, ki je povezoval prebivalce Hiroshime že v času napada z atomsko bombo. V mestu sem obiskal Hiroshima peace memorial museum, sodobno opremljen muzej, ki predstavi mnogo detajlov nuklearne katastrofe, sprehodil pa sem se tudi čez Hiroshima peace memorial park, park miru, kjer se Japonci vsako leto spominjajo tega tragičnega dne, ki je za vedno spremenil njihovo zgodovino. Nasproti spominskega parka stoji poslednja ruševina (Atomic Bomb Dome), ki so jo domačini ohranili v spomin na jedersko eksplozijo in njene katastrofalne posledice. Omenjena ruševina ni samo močan simbol najbolj uničujoče sile, ki jo je ustvarilo človeštvo, temveč izraža tudi upanje za mir v svetu in končno odpravo vsega jederskega orožja. Iz Hiroshime sem se z ladjo odpeljal tudi do Miyajime, ki je otok deviškega japonskega gozda in kjer sem si ogledal tempelj Itsukushima, ki svojo svetost ohranje s plavajočimi toriji, nato pa sem še zadnjič vstopil v japonsko restavracijo, kjer sem užival ob lokalnih japonskih specialitetah. Sayonara Nippon !

Ni komentarjev: