petek, 30. januar 2009

Los Angeles




Mesto Los Angeles (City of Los Angeles) je drugo najvecje mesto v ZDA (po prebivalstvu) in najvecje mesto v zvezni drzavi Kalifornija. Danes je eno svetovnih sredisc kulture, gospodarstva, znanosti in zabave. Tukaj sem prezivel se moje zadnje dni, predno se vrnem nazaj v Slovenijo. Vreme mi sicer ni bilo najbolj naklonjeno, a samo mesto ponuja dovolj zanimivih predelov in zabave. Sprehodil sem se po Beverly Hills-u, si ogledal znameniti Grauman's Chinese Theatre (pred katerim znane osebe Hollywood-a pustijo odtise rok in stopal) in vstopil v zgradbo Kodak Theatre, v kateri vsako leto podeljujejo slovite filmske nagrade Oskar. Zanimiv je tudi sam Downtown Los Angeles, kjer se nahajajo stevilna financno-poslovna sredisca in kjer je slovita sportna dvorana Staples Center (dom kosarkarjev Los Angeles Lakers). Cudovit dan sem prezivel tudi v Universal Studios, ki velja za eno najvecjih atrakcij Los Angelesa in ki jo vsako leto obisce na milijone obiskovalcev vseh generacij. Za sicer kar visoko ceno 60 ameriskih dolarjev je ponudba na drugi strani zares bogata. Gre pravzaprav za mesto v malem, tako da si je treba za podbroben ogled vzeti kar dan ali dva casa. Ogled Los Angeles-a seveda ni popoln, ce si ne ogledas znamenite plaze, kot so Santa Monica Beach in Venice Beach, kjer za varnost kopalcev skrbi znamenita Baywatch ekipa in kjer ti z malo srece uspe videti celo Pamelo Anderson. Ja, L.A. je res nor!

Ni komentarjev: