torek, 16. december 2008

65 hour from Rio de Janeiro to Santiago de Chile




Da je karneval za Brazilijo resnicno dogodek, sem se preprical, ko sem zelel kupiti let iz Ria de Janeira nazaj v Santiago de Chile, od koder me je cakal povratek nazaj v Evropo. Zaradi karnevala so bile namrec karte tudi do 4-krat drazje, zato mi ni preostalo drugega, kot da iscem alternativo. Pri avtobusni druzbi Chilebus Internacional, mi je tako za slabih 150 ameriskih dolarjev uspelo dobiti prevoz iz Ria de Janeira za Santiago de Chile. Odhod je namrec samo enkrat tedensko, za pot pa je potrebnih slabih 65 ur. To je bila zagotovo ena izmed najtezjih maratonskih vozenj, ki sem jo dozivel na svojih potovanjih. Ceprav se slisi ogromno, cas tudi kar hitro mine, zlasti ob gledanju stevilnih filmov ter ob zajtrku in vecerji, ki ju dobis kar na avtobusu. Zelo se namrec zelijo priblizati udobnosti potovanja z letali, kar jim zaenkrat kar dobro uspeva. Pot me je vodila preko São Paula v Argentino, kjer sem ob voznji po prostrani pampi prispel v Mendozo, od koder sem preko Andov prispel v Santiago de Chile z enourno zamudo. Zanimiva izkusnja, katero najverjetneje ne bom vec ponovil.

Ni komentarjev: