četrtek, 10. julij 2008

Siam Riep




Kraljevina Kambodza, prej poznana kot Kampučija, je drzava v Jugovzhodni Aziji s cez 13 milijonov prebivalcev. Preko glavnega mesta Phnom Penh sem prispel v Siam Riep, da si ogledam znameniti Angkor Wat. Ne vem zakaj, vendar Kambodza, kot hibrid krute zgodovine Pol Pot-ovega rezima in cudovite naravne stvaritve, me je ze od nekdaj mocno privlacila. Vozil sem se skozi pravo ruralno Kambodzo, kjer vasi se zmeraj delujejo lokalno, v rdecem kamboskem stilu, s kaoticnim pridihom. Ce odmislim vasice, me se najbolj preseneca to, kako je vse skupaj podobno kaksnim krajem v Afriki. Celodnevno pot (spet se seveda vozimo z neverjetno brzino 40km/h), pozivi le postanek v Skuonu, kjer lokalci slovijo po tem, da gojijo velike in debele pajke ter jih pecene s slastjo uzivajo. Jaz sem zaenkrat ostal zgolj pri ocvrti kaci, zato si tega izziva tukaj nisem privoscil. S kolesom sem se odpravil po okolici Siem Riep-a do ribiske vasice na obrezju jezera Tonle Sap, kjer so hiske zgrajene na vec metrov visokih stebrih, ki se le na ta nacin uspesno upirajo ciklusu dvigovanja in upadanja nivoja vode. Le to je odvisno od dezevne in susne dobe. Ob povratku v Siam Riep sem si ob dobri vecerji (ocvrta kaca) ogledal znameniti Apsara ples, v izvedbi lokalnih lepotic, ki na zemlji poosebljajo bozansko lepoto, nato pa preostanek vecera prezivel na ulici ob zmesnjavi lokalnih in zahodnjaskih navad.

Ni komentarjev: