ponedeljek, 28. julij 2008

Perhentian Islands




V blizini malezijskega mejnega prehoda, sem se odpravil rajskim otockom Perhentian islands naproti, ki so v blizini najvecjega muslimanskega mesta Kota Bahru, v zvezni drzavi Kelantan. Ves zadovoljen, da sem uspel dobiti coln proti otokom, sem nemo opazoval kako so natovarjali coln z vsem nemogocim, in to coln kateri me je pozneje odpeljal otokom naproti. Prvi pogled z ladjice na turkizne barve morja, na s palmami in tropskim rastlinjem porascen otok, na zalive ter lepe pescene plaze je bil edinstven. Hkrati sem se zbal, da tukaj tudi za vedno ostanem. Otocje je v notranjosti poraslo z dezevnim pragozdom, bananovci in papajevci in nudi zivljenje stevilnim raznolikim zivalskim vrstam. Za odlicno vecerno vzdusje je poskrbel prijatelj Braseria, ki me je popeljal v lokalno druzbo, kjer se tudi muslimanska pravila o prepovedi pitja alkohola z lahkoto krsijo. Menda nas tukaj Alah, ne more videti. Brezskrbno polezavanje na beli pesceni plazi z idilicno hisko sredi palm, razmisljanje o tem kateri kokos bi danes napadel in obvezno snorklanje med cudovitim podmorskim svetom je zagotovo top, predno se odpravim v vecmilijonski Singapur.

Ni komentarjev: