sreda, 2. julij 2008

Hue






Nekoc kraljevo mesto Hue in njegova okolica, ki slovi po lepih dekletih, pesnikih in rizevem papirju, je danes glavno mesto vietnamske province Phu Xuan. Po sledeh Marca Pola sem z zmajevim colnom zaplul po Reki disav in s starim kitajskim kolesom naskocil vietnamsko podezelje. Po slikoviti pokrajini so posejani kratki rdeci japonski mostovi, narejeni iz lesa, ki nekako simbolicno predstavljajo vez med starodavnim konfucionisticnim cesarstvom in naglo spreminjajocim se Vietnamom. Hue je bil namrec kraj tezkih bojev in osvojitev tega mesta v eni izmed ofenziv je bil najvecji uspeh severne vojske. V svojih rokah so ga imeli le nekaj dni, nato pa so prisli Amerikanci in ga vestno z nasmehom zbombardirali. Tako so poskrbeli, da turistom ni vec potrebno hoditi po vrocem soncu od zgradbe do zgradbe in si ogledovati dokaj enolicne pagode, zato po ogledu najvecje, turisticna pot hitro zavije v lokalno gostilno, kar prinasa gostincem se dodatno korist. Jaz sem se raje izognil tej poti, zato sem se skozi stevilne zelene drevorede zapeljal do najimenitnejsih mostov, kjer sem za na konec poizkusil se sreco pri lokalni vaski prerokovalki.

Ni komentarjev: