torek, 22. januar 2008

San Agustin




Do San Agustin-a ne obstaja direktna povezava, zato se je najina pot z sopotnikom koncala zgodaj zjutraj, v majhnem mestu Pitalito, kjer sva izvedela, da naslednji prevoz za San Agustin gre komaj cez stiri ure. V pol urah sva za 4000 pesotov (2 US$) dobila prevoz z lokalnim tovornjakom, ki je v vas peljal zelenjavo. Zanimiva jutranja voznja je bila to, zlasti, ko smo med potjo pobirali ostale domacine, kateri so z zanimanjem poslusali mojo pot od Mehike do Kolumbije. San Agustin je majhna vasica z 2000 prebivalci, najblizja vas do znamenitega Parque Arqueológico, kjer je trenutno izkopanih le 10% izkopanin, trenutno se zmeraj neznane civilizacije, ki je zivela na tem obmocju pred 5500 leti. So zgolj stevilna ugibanja kako je zivela, s cim se je ukvarjala in kako je nenadoma izginila. Pet ur hoje po okoliskem hribovju je bilo potrebno, da sem si ogledal vsa najdbisca, ki jih skriva zelena in prijazna pokrajina. Tukaj sem prezivel lep dan v nacionalnem parku in na koncu me je stvar zacela ze res zanimati, se bolj pa me je zanimalo, kako to, da se o tem nic ne ve.

Ni komentarjev: