četrtek, 24. januar 2008

Otavalo




Ceprav je Otavalo, zaradi svoje trznice, najverjetneje najvecja ekvadorska klisejevska destinacija zraven destinacije Galapagos, je sprehajanje po ogromni pisani trznici sproscujoce in zabavno. Plaza de Poncho je sredisce vsega dogajanja, kjer vsak dan zazivi ena najvecjih trznic v Juzni Ameriki (zelo podobna Chichicastenangu v Centralni Ameriki), kjer lahko kupis celotno barvito andsko kolekcijo oblacil. Otavaleños - ljudje, ki tukaj zivijo veljajo za najbolj komercialno, vendar zato tudi najbolj uspesno indijansko manjsino v Ekvadorju. Stiri kilometre juzneje od mesta Otavalo lezi najvecje ekvadorsko jezero, imenovano Laguna de San Pablo, v ozadju katere se ponosno dviga vulkan Imbabura. Trenutno se v mestu odvija festival ''Aguazero 2008'', kjer se zlasti tukajsna mladina na ulicah obmetava z vodnimi baloni, zvecer se odvija zivi glazba, mene pa ze posteno boli vrat od neprestanega gledanja iz katere strani bo priletel naslednji vodni balon. Ogledal sem si koncert, meni osebno, ene izmed najboljsih ekvadorskih skupin Charijayac, ki me je s svojimi zvoki popeljala v ekstazo in mi pricarala eno najlepsih noci v Ekvadorju. Skratka tukaj je zanimivo, mokro in prijetno, tako, da za zakljucek lahko recem le: Ñuka Otavaluta Kuyany !


Ni komentarjev: