torek, 8. januar 2008

Panama city




Panama city, prestolnica Paname, me je na celotni poti cez Centralno Ameriko najbolj navdusila med vsemi prestolnicami. Ne samo zato, ker zivim v 21. nadstropju v samem strogem centru mesta, kjer me gosti prijatelj Ken, ki dela tukaj za venezuelsko podjetje, ampak tudi zato, ker samo mesto kot tako ponuja veliko zanimivih stvari. Po samem mestu divjajo lokalni avtobusi, imenovani '' red devils'', kateri te za dobro jutro brezplacno zbudijo z svojo divjo voznjo po ulicah tega ogromnega mesta. Stari del mesta Casco Viejo izgleda kot kubanska Havana, umetno zgrajeni Causeway kot Key West na Floridi in sam strogi center mesta kot Hong Kong. Skratka zelo zanimivo mesto in povrh vsega, je po statistiki Panama city peto najcenejse mesto na svetu glede na primerjiv standard kot ga ima. Tukaj in v mestu Colon na severu Paname obstaja posebna prosta cona ''free zone'', kjer je mozno kupiti najsodobnejse stvari na svetu in to brez davka, saj tukaj obstaja druga najvecja duty free cona takoj za Hong Kong-om. Vendar pa mene osebno, tukaj bolj zanima kako bom prisel v Kolumbijo, tako da bom z nakupi pocakal do Hong Kong-a.

2 komentarja:

Unknown pravi ...

živjo, od 12 januarja sem tudi jaz v Panama city - a boš takrat še tam?

Uros Lacen pravi ...

Barbara, na zalost sem ze v Cartageni v Kolumbiji. Ce pa rabis kaksno informacijo o Panami mi poslji majl na uros_lacen@yahoo.com

lep pozdrav