četrtek, 24. januar 2008

Ipiales




Ipiales, zadnje vecje kolumbijsko mesto pred ekvadorsko mejo, je moja zadnja destinacija v Kolumbiji, ceprav me se zmerom vlece nazaj proti severu, se bi jo raziskoval. Na poti do sem se je odvijal tri kratni '' Gringo show '', v katerem je kolumbijska vojska na nabito polnem avtobusu temeljito pregledala samo mene in mojega sopotnika iz Spanije, medtem ko domacine ni pogledala niti v obraz. Zaradi naju je celotni avtobus cakal dobre pol ure na naju, saj je kolumbijska vojska imela nekaksno imaginarno idejo, da midva tihotapiva kokain. Malo sem ze utrujen od teh neprestanih vojaskih kontrol in nenehnega sprasevanja od kod prihajas, kam gres in zakaj si tukaj, ampak to je pac Kolumbija. Samo mesto Ipiales je zelo zanimivo, zlasti zaradi vpliva bliznje ekvadorske meje, ki tukaj mesa tako kolumbijsko kot ekvadorsko kulturo. 7 km juzno od mesta lezi '' Santuario de las Lajas '', najvecja neo-gotska cerkev v Juzni Ameriki, ki je res nekaj posebnega in zagotovo vredna ogleda predno zapustim Kolumbijo. Kolumbija je bila zagotovo presenecenje na moji poti od Mehike do Ekvadorja. Tako, za zakljucek pa samo se tole priporocilo – za naslednji dopust vsi v Kolumbijo!

Ni komentarjev: