četrtek, 3. januar 2008

Puerto Viejo de Talamanca



Puerto Viejo de Talamanca, karibsko mesto na vzhodni strani Kostarike, je moja zadnja destinacija v Kostariki, saj mi Kostarika trenutno pomeni zgolj tranzitno drzavo na poti v Panamo. Puerto Viejo de Talamanca je enako kot Playa Tamarindo na pacifiski strani Kostarike raj za srfarje in bogate ameriske turiste, ki jih srecujem na vsakem koraku. Za razliko od sosednje Nikaragve, so domacini tukaj izraziti patrioti in skorak vsak dan me posamezni poskusa prepricati, da je Kostarika ena najlepsih drzav na svetu. Z nasmehom mu dovolim, da me poskusa prepricati, a vendar me osebno Kostarika ni prevec navdusila in tudi vreme tukaj mi ni bilo prevec naklonjeno. Rahel dez me je skoraj vsak dan opomnil, da sem v Kostariki. Videl sem zgolj par zanimivih stvari, saj Kostarika kot drzava premore vec kot 60 nacionalnih parkov in zascitenih obmocij, vendar so to vecinoma vulkani, neokrnjene plaze in obsezni tropski gozdovi, skratka to kar ze dobro poznam. Zato sem trenutno tukaj v Puerto Viejo de Talamanci na zasluzenem kratkem dopustu, saj me jutri caka nova dogodivscina - preckanje meje z Panamo.

Ni komentarjev: