nedelja, 16. december 2007

Tegucigalpa




Na poti v Tegucigalpo sem naredil kratek postanek v San Pedro Suli - drugem najvecjem mestu Hondurasa. Samo mesto me zaradi industrijske koncentracije ni prevec navdusilo, zato sem raje nadaljeval pot proti Tegucigalpi. Na postaji v San Pedro Suli sem spoznal odvetnika Miguel-a iz Tegucigalpe, tako da mi je 5-urna voznja v prestolnico kar hitro minila. Tegucigalpa me zelo spominja na La Paz iz Bolivije, saj je milijonsko mesto v nekaksni kotanji oziroma kraterju, vendar mi je osebno bil La Paz veliko bolj vsec. Druzbo mi dela Kriss iz Avstralije, ki trenutno dela v New York-u in potuje v Costa Rico. Po koncertu v Tegucigalpi sva ujela zadnji avtobus proti Choluteci, od koder sva hitela proti Nikaragvi, saj mejo ob 5. popoldan zapirajo.

Ni komentarjev: