torek, 18. december 2007

Corn Island




Na Corn Island, obljubljeni rajski otok na karibski strani Nikaragve, je mozno priti na dva nacina. Elegantno z letalom direkt iz Manague na Corn Island, ali bolj avanturisticno z nocnim avtobusom do Rame, mesta kjer se regionalna cestna povezava konca in kjer sem v druzbi petih Izraelcev ob treh zjutraj, se dve uri cakal na ladjo za Bluefields. Ker je v Nikaragvi vse na ''easy'' nisem imel srece, da bi ujel ladjo za Corn Island in ker je bila naslednja ladja komaj cez stiri dni, sem si 70 km oddaljeni Corn Island ogledal iz zraka. Polet je bil zelo kratek, dobrih 20 minut, vendar kar z mocnimi turbolencami, saj je bilo letalo zelo majhno. Tako sem za pot iz Manague na Corn Island potreboval kar 1 dan, da sem iz pekla prisel v raj, na otok ki so ga prvi naselili Kukra indijanci, znani po svojem kanibalizmu. Sam otok je zelo majhen, meri 6 kvadratnih kilometrov, tako da sem v casu bivanja na otoku nastudiral celotno sceno in pridobil kar nekaj lokalnih znancev. Edini dohodek na otoku predstavljata dve majhni tovarni, specializirani za morske jastoge, zato si za 7 US$ lahko privoscis jastoga ob pravem karibskem soncnem zahodu. Corn Island je nedvomno eden tistih krajev, ki ga masovni turizem se ni unicil in kjer z lahkoto lahko pozabis na besede kot so delo, stres, napetost in tocnost, je pa res, da so me domacini zelo cudno gledali, ko sem jim poskusal razloziti kaj naj bi te besede pomenile. Prav zavidam jim, kako brezskrbno zivijo !

1 komentar:

Unknown pravi ...

Heeeej!

Cakam na naslednje javljanje :)

Pa lep bozic ti zelim!

lidija