ponedeljek, 31. december 2007

La Fortuna




Iz Liberie sem odpotoval na vzhodno stran Kostarike proti mestu La Fortuna, ki je znano kot izhodisce za obisk trenutno edinega se aktivnega vulkana v Kostariki, imenovanega vulkan Arenal. Za 60 km oddaljeno La Fortuno sem potreboval norih sedem ur, saj lezi med Cordillero de Guanacaste in Cordillero de Tilaran, vendar so cestne povezave res katastrofalne. Dnevno obstajata maksimalno dva lokalna avtobusa do bliznjih mest (Tilaran in Arenal), kjer sem zamenjal se tri naslednje, ki pa niti malo niso casovno usklajeni, tako da sem na koncu res bil prisiljen cakati na naslednji lokalni prevoz, vendar so mi druzbo delali posamezni domacini, ki se jim niti malo ni sanjalo kje bi lahko bila Slovenija. Najveckrat slisana beseda na poti je bila »tranquilo«, na kar sem se na koncu ze kar navadil in jo sprejel za svojo. Lokalci se tukaj vecinoma stvari lotevajo na način »tranquilo« in »manana«, vendar ko pa se ti vsedejo za volan, se ti »tranquilo latinosi« prelevijo v blazne nestrpneže in kamikaze. Prehitevajo v vse slepe ovinke in čez polne črte; prehitevajo vozilo, ki že prehiteva drugo vozilo in ko vidijo, da ti gredo v škarje se velikokrat ne umaknejo, saj tukaj velja pravilo kdo je mocnejsi. Sama La Fortuna je sicer kar precej turisticna, vendar z malo truda se tudi tukaj da dobiti ugodno prenocisce. Vreme za obisk vulkana Arenal mi je bilo naklonjeno, saj sem za cuda prezivel prvi dan v Kostariki brez dezja. Same ture na vulkan se prodajajo masovno po 25 US$ za Americane seveda, no jaz sem si zadnji vulkan v Centralni Ameriki ogledal za 6 US$. Kljub temu, da ima veliko zanimivih stvari in aktivnosti, me La Fortuna ni navdusila, saj vse skupaj zgleda kot en »lunapark«, kjer moras za vsako zanimivo stvar placati od 15 US$ navzgor. Zato se mi mudi z pisanjem tega prispevka, saj bi rad ujel se zadnji avtobus za San Jose, kjer zelim preziveti Novo leto.

Ni komentarjev: