sobota, 29. december 2007

San Juan del Sur




San Juan del Sur je majhno mesto na pacifiski strani Nikaragve, ki ga obkrozajo plaze vulkanskega izvora kot so Playa el Remanso, Playa Marsella in Playa Madera. Cesta do tja me je zopet spomnila, da sem v Nikaragvi in ne v Evropi, saj sem po enournem premetavanju na lokalnem avtobusu koncno zagledal pacifisko stran Nikaragve. Pri prvem obhodu mesta sem opazil vec kot deset alkoholnih anonimnezev, kar mi je dalo obcutek nezanimivega in dolgocasnega mesta. Veliko lepse in zanimivejse so bliznje plaze na katerih se gradijo luksuzne vile in kjer je lepo ocitno, da kapital priteka iz zahoda, saj so temu primerne tudi cene. San Juan del Sur me ni preprical, da bi ostal vec kot en dan, saj sem tekom potovanja po svetu odkril veliko bolj rajske plaze. Tukaj si bom zato se zadnjic privoscil pravi Gallo pinto in dobro Victorio, nato pa bom nehote prisilno zapustil Nikaragvo ter odsel v sosednjo Kostariko, saj je pot do Ekvadorja se dolga.

Ni komentarjev: