petek, 1. avgust 2008

Jakarta



Potovanje po arhipelaski drzavi Indoneziji, veliki za skoraj 100 Slovenij, sem v polnem pricakovanju pricel na vsemogocnem otoku Java. Sem v drzavi, ki jo sestavlja 17.000 otokov, kjer zivi 250 milijonov prebivalcev, ki govorijo kar neverjetnih 500 razlicnih jezikov, tako, da me boste tukaj tezko nasli, a vendarle trenutno sem v Jakarti na otoku Java. Res, da nima tako lepih plaz, kot jih ima otok Bali, da nima neprehodne dzungle, kakrsna obkroza sosednji Kalimantan ali morda odrocnih nedostopnih regij, ki kar vabljivo klicejo na oddaljeni Papui, je vendarle srce indonezije. Z 120 milijoni prebivalcev, kolikor jih zivi na otoku Java in prestolnico Jakarto, ki s svojim pristaniscem ocara se tako zahtevne, otok Java preprosto navdusi. Sem v starem delu mesta, v predelu Rambutan, ki s svojimi ozkimi ulicami ter stevilnimi barakami, ustvarja zanimiv srednjeveski utrip mesta. V centru mesta sem si ogledal ponos Indonezije-137 metrov visoki nacionalni spomenik Monas, na severu Jakarte pa sem se sprehodil po enem najlepsih pristanisc jugovzhodne Azije, Sunda Kelapa, ki s svojo nostalgijo, zlasti ob vecerih postane prav romanticen kraj. Dnevno se spopadam z neverjetno vrocino, soparo, umazanijo ter kaosom, vendar Jakarto preprosto vzljubis ali pa zasovrazis, vendar preskociti je enostavno ne mores. Tukaj se namrec zacne in konca vsa Indonezija. Lep pozdrav iz Jakarte !

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Živjo uroš!

NUJNO prosim poglej mejl in se javi! Potrebujem te najkasneje v nedeljo!
Damjan, Radio slovenija
00 386 51 308 615
damjan.zorc@rtvslo.si

Teguh pravi ...

Upam da boš lahko prišel nazaj k Indonezija.
svetovni nazaj okrog, počutiš se kulturne razlike.
pozdrav od Džakarta Teguh www.teguhtulipe.com
(Évi prijatelj)