torek, 19. avgust 2008

Merauke



Merauke je manjse mesto province Papue, na jugu Irian Dzaje, ki me z svojim izgledom ni prevec navdusilo. Se vec, tukajsni varnostni organ, imenovan "Intelegence", nekaksna oblika ameriskega FBI-ja, me je ob prihodu na letalisce povabil na kratki intervju, saj ga je zelo zanimalo, zakaj se potikam v teh odrocnih krajih zahodne Papue. Intervju uspesno zakljucim, a sledi nova tezava. Ne najdem centra mesta, saj ga namrec ni. Obstaja zgolj edina, 7 kilometrov dolga cestna povezava med letaliscem in pristaniscem, vzdolz katere mestno vzdusje vec kot ocitno spi. Edina zabava, ki jo premore mesto, je vecerno skupinsko gledanje DVD filmov v lokalnih skupnih prostorih. Taksni so bili torej moji veceri tukaj na jugu Irian Dzaje, ironicni, a hkrati nepozabni, kako vecerno filmsko druzenje navdusi tukajsne lokalne prebivalce. Tudi sam sem bil eden izmed njih. Kljub dokaj spremenljivemu vremenu, je slednje le zdrzalo, da sem si lahko ogledal nacionalni park Wasur, dom stevilnih eksoticnih divjih zivali, med njimi tudi kengorujev in krokodilov. Ja tudi na Papui zivijo kengoruji in krokodili, ki so v zadnjih letih na zalost postali tarca trgovske mreze, saj je na vsakem vogalu mogoce opaziti prodajo izdelkov, narejenih iz krokodiljeve koze. Zaradi visokih temperatur, sem si ob vecerih privoscil kopanje na edini plazi, ki je hkrati nogometno igrisce, gostilna, trznica, cesta, pristanisce, skratka vse v enem. 

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Kaj ma jo to za ene korenčeke gori :-) :-)
Hlače pa maš tudi že ka "iberzug" :-)

Anonimni pravi ...

To pa nisem vedel, da kenguruji zivijo se kje izven Avstralije.