nedelja, 18. november 2007

Guatemala city



Iz Flores-a sem sel na nocni bus proti glavnem mestu Guatemale. Ze na avtobusni postaji sta Simon in Matjaz imela problem, ker so njune karte prodali ze dvema drugima popotnikoma. To se po Guatemali kar redno dogaja saj sem govoril z drugimi popotniki, ki so stali ali spali kar na samem avtobusu. Ampak trmasti slovencki se ne damo in po pol-urnem prerekanju sta le dobila sedeze na avtobusu. V 2 milijonskem mestu Guatemala city nisem kaj dosti videl, razen voznje z taksistom in iskanje pravega bankomata...je ogromno mesto, polno prometa,smoga in trgovin in baje tudi nevarno, ki ga popotniki ponavadi izpustijo. Gvatemala je na nek način zelo podobna Mehiki, ampak oni se seveda s tem zaradi nacionalnega ponosa ne bi strinjali. Pokrajina je lepa, vendar sem se počutil dosti manj varno kot v Mehiki. Časopis je bil vsak dan poln umorov, atentatov, avtomobilskih nesreč in malo nogometa. Denarna valuta je quetzal. To je ptič, ki ga je težko videti, ker se skriva po vrhovih dreves in to samo v določenih gozdovih. Ni mi preostalo drugega, kot da sem vzel ''chicken bus'' z imenom ''blue bird'', ki je dejansko poletel kot ptica proti mesto Antigua.

Ni komentarjev: