sobota, 23. maj 2015

Busan


Sedem let je minilo odkar sem v Kathmanduju, glavnem mestu Nepala, dobesedno obstal zaprt med Kitajsko in Indijo, saj je kitajski konzulat v Kathmanduju zaradi protestov v Lhasi glede olimpijskih iger v Pekingu leta 2008 prenehal izdajati vstopna dovoljenja za Tibet, v svojem potnem listu pa prav tako nisem imel vize za Indijo. Sprijazniti sem se moral, da v Tibet ne bom mogel stopiti, vendar moja želja po iskanju ''šambale'' ni ugasnila, saj sem do ponovnega odhoda v kaotični Kathmandu samo še odšteval dneve, ko me je 25. aprila letos presenetila novica o uničujočem potresu, ki je prizadel Kathmandu z okolico. Še tri dni pred odhodom sem upal, da bodo oblasti v Nepalu odprle mednarodno letališče Tribhuvan, vendar so podatki o številu umrlih iz dneva v dan naraščali in nakazovali, da gre za izredno stanje v Nepalu, zato sem bil primoran v zadnjem trenutku potovanje v Tibet ponovno preložiti. Tako sem pristal v Hongkongu, kjer sem si na kitajskem konzulatu najprej uredil vizo za Kitajsko, nato pa sem svoj rojstni dan pričel z zgodnjim jutranjim poletom iz Hongkonga v glavno mesto Južne Koreje - Seoul. To je bil moj že drugi obisk Južne Koreje in ugotavljam, da mi postaja čedalje bolj všeč tako kulinarika, kultura, kakor tudi pokrajina te obmorske države v vzhodni Aziji, ki pokriva južni del Korejskega polotoka. Ob svitu sem tako zadremal na udobnem avtobusu, ki me je iz mednarodnega letališča Incheon odpeljal do južnega mesta Južne Koreje - Busan, ki je drugo največje mesto v Južni Koreji z največjim pristaniščem, oddaljeno od Incheona dobre štiri ure vožnje. Samo mesto sledi trendom sodobnih azijskih mest, nekoliko drugačno predvsem mavrično podobo pa mu daje predel Gamcheon culture village. V mestu so prav tako številni budistični templji, najznamenitejši je Beomeosa, in ogromen park miru Združenih narodov, kjer lahko vsakdo najde svoj mir. Ogledal sem si največjo ribjo tržnico v Busanu, se povzpel na vrh stolpa - Busan tower, od koder je razviden prelep pogled na celotno mesto, nato pa sem rojstnodnevni večer preživel v odlični korejski restavraciji tik ob plaži Haeundae Beach, z obveznim menijem - Korean BBQ.

Ni komentarjev: