sobota, 30. maj 2015

Boseong tea plantation


Iz Gwangju-a se že v zgodnjih jutranjih urah odpravim na celodnevni izlet v Boseong - prestolnico zelenega čaja v Južni Koreji, kjer dobro podnebje in rodovitna tla ustvarjata dobre pogoje za gojenje edinstvenega zelena čaja, ki ima prav poseben okus in aromo. Skoraj tretjina vseh čajnih plantaž se nahaja v Boseongu in skoraj polovica vsega zelenega čaja v Južni Koreji se proizvede v tej regiji. Voznik lokalnega avtobusa očitno opazi, da sem edini tujec na avtobusu, ki lokalne prebivalce razvaža do višje ležečih vasic, v tem hribovitem predelu Južne Koreje, zato mi v korejskem jeziku pripoveduje in mi nakaže, da moram izstopiti. Znajdem sem na razpotju dveh cest, pri čemer v daljavi stranske ceste, ki je obdana z polji zelenega čaja in ceder že opazim napis '' Daehan Dawon Tea Plantation'', čajno plantažo, ki je postala popularna znotraj Južne Koreje kot lokacija za snemanje številnih filmov in popularnih južnokorejskih dram, svojo širšo prepoznavnost pa je dosegla v reklami za južnokorejsko telekomunikacijsko podjetje. Sedaj se vsako leto tukaj odvija festival čaja v mesecu maju, letos že 40. po vrsti, lokacija pa čedalje bolj postaja tudi obiskana s strani turistov. Drevesa 20 metrov v višino so posajena  enakomerno na obeh straneh ceste, ki vodi do čajne plantaže, tik pred vstopom v samo območje zelenega čaja pa obiskovalca najprej pozdravi velika tržnica domačinov, ki ponujajo raznovrstne izdelke, vse s pridihom zelenega čaja (sladoled, piškote, juhe, pice in najrazličnejše druge jedi). Sama plantaža zelenega čaja leži ob vznožju gore Mt. Hwangseong, ki ima terasasto obliko. Med plantažami zelenega čaja sem se povzpel do osrednjega dela čajnih plantaž, od koder je bil že viden čudovit razgled nad celotno plantažo zelenega čaja, ki je ravno v tem času prav lepo zelenela. Barve so bile čudovite, zato sem se naužil zelenih barv in vonjav čajavcev ter se pomiril ob skodelici zelena čaja, nato pa sem se v poznih popoldanskih urah vrnil v mesto Gwangju.

Ni komentarjev: