četrtek, 2. december 2010

Osaka




Na železniški postaji Tokyo sem začudeno študiral svojo vozovnico na kateri so bili japonski znaki, številke in na mojo srečo tudi destinacija Tokyo - Osaka v angleščini. Prišel je shinkansen (hitri vlak), zamenjal približno 500 potnikov v petih minutah in me nato odpelja v 550 km oddaljeno mesto Osaka, za kar sem potreboval približno dve uri. Vlaki dosegajo hitrost tudi čez 300 km/h, zato je mogoče planirati tudi veliko enodnevnih izletov na več destinacij. Javni prevoz na Japonskem je namreč na zavidljivi stopnji razvoja s poudarkom na železniškem prometu, prav tako dobro razvit pa je tudi preostali javni prevoz. Osaka velja za eno izmed največjih pristanišč na Japonskem in je pomembno poslovno središče, razen tega pa ponuja tudi številne mestne znamenitosti. Kot popotnik sem dobil občutek, da je v mestu veliko ljudi, ki nič ne počne, živi od zabave in od denarja, ki ga zapravijo tisti, ki veliko veliko delajo, zato pravzaprav nikoli ni dolgčas. Najboljše nočne zabave se vedno začnejo z večerjo v izakayah (japonskih pubih), nato pa se končajo naslednjega dne. Fast food-i po japonsko so hitre ''sushi'' in ''sashimi'' restavracije z sorazmerno realnimi cenami, ne manjka pa tudi tradicionalnih ameriških verig hitre prehrane in luksuznih dragih restavracij.

Ni komentarjev: