petek, 10. december 2010

Hakone




Narodni park Hakone je priljubljena izletniška destinacija, ki slovi po izjemni naravi bogati z mineralnimi in termalnimi izviri. Z gondolo sem se povzpel na Mt. Komagatake od koder se je razprostiral čudovit razgled na narodni park Hakone in tudi na goro Fuji, katere zasneženi vrhovi so vidni iz številnih oddaljenih krajev. Kljub temu, da me je premrazilo do kosti, je bilo vredno ogleda, prav tako pa je samo na vrhu Mt. Komagatake moč poiskusiti t.i. črna jajca, katerih redno uživanje bi naj podaljšalo življenje. Z vrha Mt. Komagatake sem se spustil do jezera Ashi, kjer sem se nato z ladjo podal po jezeru in užival v čudoviti pokrajini, katere ozadje je krasila gora Fuji, ogledal pa sem si tudi dolino Owakudani, polno vulkanskih vrhov in geotermalnih izvirov. Ogromno obiskovalcev je bilo japoncev, saj se le-ti iz bližnjega Tokya radi umaknejo v naravo in nacionalne parke, kakršen je Hakone. Center Hakone Kovakien Junesun, v mestu Hakone svojim gostom ponuja ''vinske'' kopeli v enem od odrtih termalnih bazenov. Kopanje v vinu naj bi bilo dobro namreč za pomlajevanje. Ne verjamem, da se v tem bazenu obiskovalci izključno samo kopajo :-).

Ni komentarjev: