sreda, 21. maj 2008

Ulaan Baator




Zgodaj zjutraj sem prispel v prestolnico Mongolije-Ulaan Baatar, kjer sem se kot prvo moral sprijazniti z precej nizkimi temperaturami. Ceprav Ulaan Baatar imenujejo tudi ''city of the sun'' oziroma mesto sonca, saj je tukaj v povprecju 300 dni v letu nebo brez oblaka, nizke temperature niso ustvarjale nic kaj prijetnega poletnega vzdusja. V svoji zimski opremi sem si ogledal glavne znamenitosti prestolnice, kot so Gandan Monastery, Choijin Lama Monastery ter si na glavnem trgu Sukhbaatar Square privoscil pravi slani mongolski caj in kjub temu, da v prestolnici zivi vec kot 60% celotnega prebivalstva, kaksne pretirane gnece v samem mestu ni bilo. Samo prestolnico obkroza obsirna stepska pokrajina in ce te tukaj ne ujame pravi sibirski veter ali pijana druscina brezdomcev, te zagotovo ujame horda potepuskih psov, kateri so me potrpezljivo opazovali na vsakem vogalu. Ceprav si od Mongolije obetam veliko, me sama prestolnica ni prevec navdusila, zato se v naslednjih dneh zagotovo odpravim proti zahodu Mongolije med nomade, raziskovat tisto pravo prostrano Mongolijo.

Ni komentarjev: