torek, 12. julij 2016

Krasnoyarsk

Ob pogledu na vozovnico, kjer je bila zapisana relacija Novosibirsk - Krasnoyarsk sem bil brez dvoma pozitivno vznemirjen in poln pričakovanja le kakšno mesto je Krasnoyarsk, saj že ime mesta Krasnoyarsk lepo zveni. V poznih popoldanskih urah vlak končno ustavi na veličastni postaji v Krasnoyarsku, mestu v Rusiji, ki je upravno središče Krasnoyarskega kraja in veliko gospodarsko in kulturno središče osrednje in vzhodne Sibirije. Mesto leži na obeh bregovih reke Jenisej ob stiku zahodnosibirske ravnine, srednjesibirskega platoja in Altajsko-Sajanskega gorovja in je tretje največje mesto v Sibiriji za Novosibirskom in Omskom ter pomembno križišče transibirske železnice. Mesto je zelo urejeno in razvito, saj Krasnoyarsk slovi tudi kot eno izmed lepših smučarskih središč v Rusiji. Kljub nekoliko slabšemu vremenu sem si ogledal naravni park "Stolby Nature Sanctuary", ki se nahaja 10 km južno od mesta v Sajanskem gorovju. Z gondolo sem se zapeljal čez zasnežene vrhove ruskega prostranega gozda proti vrhu Sajanskega gorovja, od koder je bil viden lep sibirsko-zimski razgled nad Altajsko-Sajanskim gorovjem ter nad samim mestom Krasnoyarsk. V samem mestu sem si ogledal center mesta z znamenito več nadstropno cekrvijo, ki je ena izmed redkih več nadstopnih cerkva v Rusiji, nato pa sem se povzpel še na bližnji hrib ob centru mesta imenovan Karaulnaya Gora z znamenito kapelico Paraskeva Pyatnitsa.

Ni komentarjev: