nedelja, 3. november 2013

Pingxi

V Pingxi - ruralni predel vzhodnega dela Taipeja, v bližini katerega se nahaja tudi kraj Shifen, sem prispel v natrpanem vlaku vse do istoimenskega zgodovinskega rudarskega mesta. Oba Pingxi (平溪) and Shifen (十分) sta kulturno in zgodovinsko zelo bogata predela, ki sta obdana tudi z čudovito naravno pokrajino. Dogodek, kot je festival lantern - Sky Lantern Festival - privabi v te kraje vsako leto ogromno obiskovalcev, ki umetniško oblikujejo lanterne z zapisi želja, ki jih potem v skladu z lokalnimi običaji spustijo v nebo, za slabih 5,00 eurov na posamezno lanterno. Ker sem imel srečo in sem bil tukaj ravno v času znamenitega festivala, sem tudi sam oblikoval eno izmed lantern in jo spustil v nebo ter pri tem opazoval, kako se moje lanterna pomešala med številnimi drugimi, ki so krasila jasno modro nebo. Še lepši razgled se je pojavil ob prvem mraku, ko so na temnem nebu plapovale mnogotere svetlikajoče se lanterne, iz lokalnih restavracij pa se je začel valiti dim odličnih tajvanskih uličnih specialitet, v sozvočju z tajvanskim popom in plesom tajvanske mladine, ki je ob spuščanju svetlikajočih se latern v nebo neizmerno uživala. Del dneva sem preživel tudi v kraju Shifen, ki je znan po čudovitem slapovu Shifen Waterfall (十分大瀑布), ki velja za enega izmed najslikovitejših slapovov na Tajvanu, obiskal pa sem tudi znameniti rudarski spominski park in muzej, ki prikazujeta prve začetka rudarskega razvoja na Tajvanu. Po čudovitem dnevu v kraju Pingxi in Shifen, sem se z zadnji vlakom, natrpanim tako, da še je sprevodnik s težavo preverjal vozovnice, vrnil nazaj v Taipej, kjer sem v bližini glavne železniške postaje užival tako ob zanimivem koncertu na prostem, kakor tudi ob dosedaj še nepoizkušanih uličnih dobrotah tajvanske kuhinje.

Ni komentarjev: