sreda, 5. marec 2008

慶祝琪琪生日之燒烤派對




Trije tedni so ze minili odkar sem prisel v Hong Kong in se sedaj dobro pomnim, kako mi tisto torkovo jutro niti malo ni bilo jasno kaj se tukaj v Hong Kong-u dogaja. Ceprav bi po mojem planu ze moral biti nekje v Pokhari v Nepalu, sem se zmeraj tukaj v Hong Kong-u, kjer me obdaja cudovita druzba in kjer mi 24-urni tempo zivljenja kar precej krade spanec. Med delovnim tednom in vikendom se sedaj nisem opazil nobene razlike, vse se mi namrec zdi enako, tako hitro. Skoraj vsak dan ljudje na ulicah v vrsti cakajo da dobijo sedez v restavraciji, natakar te obicajno postreze ne da bi te pogledal v oci saj nima casa, skoraj vsaka trgovina je nabito polna zaradi cesar se moram neprestano prerivati med mnozico ljudi in celo v nedeljo zvecer te podzemna zeleznica zaradi nepopisne gnece spomni, da si v Hong Kong-u. Ja to je Hong Kong - mesto, ki mi je izredno vsec in kjer se pocutim ze kar domace :-).

Ni komentarjev: