nedelja, 17. februar 2008

香港賽馬




Lepo nedeljsko jutro v Hong Kong-u, je bilo idealno za ogled spektakularnih konjskih dirk, ki se v zimskem casu tukaj odvijajo kar dvakrat tedensko. V sredu in nedeljo ves Hong Kong zivi samo za konjske dirke, ki z vrtoglavimi dobicki ter sportnimi napovedmi ustvarjajo cudovito vzdusje na centralnem hipodromu v Hong Kong-u. Vse skupaj je ena velika zabava, medtem ko se eni raje predajajo uzitkom alkohola, drugi mrzlicno polagajo velike zneske na svojega zlatega konja v upanju da dobijo vrtoglave dobicke. Tudi sam se nisem mogel upreti uzitkom hazarderstva, zato sem 50 HK dolarjev polozil na pet svojih konjev, vendar mi nobeden izmed njih ni prinesel srece. Konjske dirke v Hong Kong-u veljajo za ene najbolj organiziranih in imajo v svetu poseben sloves, zato je bila udelezba na slednjih zagotovo cudovit dogodek.

2 komentarja:

Unknown pravi ...

sam en "O" od mene...

tudi jaz sem s tabo :)

p.s. ful dobra fotka!!

Unknown pravi ...

zivijo
na sta sem zasledil tvoj link.
Lep blog in zanimiva potovanja!
Vabim te tudi, da se nam pridružiš tudi na www.potuj.org , smo novo ustanovljen popotniški forum. S svojimi izkušnjami bi sigurno lahko pomagal veliko popotnikom.
lp, marin