sobota, 21. junij 2008

Yangshuo




Preko kraškega mesta Guilin, ki se nahaja v provinci Guangxi, sem v zgodnji jutranji uri odplul po reki Li do mesteca Yangshuo, ki je skrito med svetovno znanimi hribcki kitajskega krasa. Ta pokrajina je bila stoletja navdih stevilnim kitajskim umetnikom in da sem si vse skupaj lazje predstavljal, sem se povzpel na bliznji hrib nad mestom ter se s kolesom podal med rizeva polja in grice, naslednje jutro pa sem z bambusovim splavom nehote zmotil se vodne bivole pri vsakdanji kopeli. Reka Li namrec tece po neverjetno lepi pokrajini - s stozcastimi hribi, bambusovimi gozdovi, rizevimi polji, vasicami - kjer za vsakim zavojem pricaka opazovalca drugacen prizor: vodni bivoli na poljih, kmetje, ki obdelujejo riz, solarji ter ribici, ki plujejo na bambusovih splavih in lovijo s pomocjo dresiranih kormoranov. Vecere sem prezivljal na lokalni trznici z gurmanskimi presezki, tudi malce bolj eksoticnimi, kot so ''Beer fish'' in ''Fried rat'' ob ugotovitvi, da vse te orjaske razseznosti jemljejo dih.

Ni komentarjev: