sreda, 25. junij 2008

Sapa








Z nocnim vlakom sem se odpeljal na skrajni jug Kitajske, na mejo z sosednjim Vietnam-om, kjer sem se podal med hribovska plemena H'mong, Dao, Dzao… Severni predel dezele, ki se siri proti kitajski meji, velja za enega najlepsih v Indokini. Rizeve terase, v meglo zaviti vrhovi in zelena dzungla so kot ustvarjeni za treking. Sapa, znana po tradicionalnih izdelkih crnih Hmongov, je bila moje izhodisce za raziskovanje severne vietnamske pokrajine, skrite pod najvisjimi vrhovi Indokine. Tukaj sem se podal na treking cez ozke visece mostove in stevilne vasice proti prelazom, kjer subtropski gozd izginja v meglicah Tonkijskih alp. Simpaticna dekleta v zivopisanih oblacilih sadijo indigo na terasah, ki so vklesane v strma pobocja hribov, le nekaj korakov stran pa se v blatni luzi namakajo vodni bivoli. Spoznaval sem navade in kulturo lokalnih plemen kot so crni, rdeci, pisani H'mongi, poizkusal tradicionalno hrano skuhano na odprtem ognjiscu in pokadil neznani tobak z glavo druzine za slovo.

Ni komentarjev: