petek, 27. junij 2008

Bac-Ha




Zjutraj sem se zapeljal do vasice Bac-Ha in nadaljeval raziskovnje zivljenja v gorskih vasicah. Med avtobusnimi voznjami sem sedez vcasih delil s suhljatimi domacini, ali pa kar z ogromnimi vrecami riza, ki ga lokalci tovorijo kar na javnih avtobusih. Pot me je vodila po ozkih gorskih cestah, kjer smo se ustavljali v pozabljenih mestecih, vkljucno z Dien Bien Phujem, kjer so Vietnamci dokoncno premagali svoje francoske kolonizatorje. Bac-Ha na dan sejma postane sredisce sveta. Predstavniki gorskih plemen Hmongov in Montagnardov prinesejo naprodaj svoje rocne izdelke, hrano, stevilne zivali in skratka vse kar je mogoce prodati. Strici s svojimi bambusovimi pipami umirjeno kadijo lokalni tobak, v ozadju cvilijo majhni prasici, le nekaj metrov stran pa je prizorisce pravih gurmanskih pojedin. Po sejmu sem se sprehodil po bliznji okolici vasi, kjer ni manjkalo niti namakanja v manjsi soteski, zvecer pa sem se osvezeni vrnil v Bac-Ha, ok koder sem se z lokalnim avtobusom odpravil v Lao Cai, kjer sem se vkrcal na nocni vlak proti Hanoju.

1 komentar:

Mercedes pravi ...

La foto de los niños es increíble! Que miradas inocentes y tiernas tienen.Captaste una imagen transparente.
Muy linda, te felicito!
Meche